Wirtualne konto, realne zalety

Wystarczy kliqnąć, by internet stał się wygodnym i bezpiecznym miejscem na Twoje finanse.

Mając Konto KliQ w SBR Bank nie musisz nosić gotówki, nie musisz pamiętać,  gdzie mieści się bank. To nasze zadanie, by Twoje internetowe finanse działały idealnie: płatności w sklepach internetowych i stacjonarnych, telefonem oraz kartą z pinem i czy zbliżeniową.
To proste — Ty przechowujesz środki w banku, a my sprawiamy, że masz je zawsze pod ręką. Całą dobę, na każdej stronie, w każdej sytuacji.

Konto KliQ w SBR Bank świetnie pokazuje, jak połączyliśmy najnowsze technologie z ponad 60-letnią rzetelnością. Jesteśmy globalni i lokalni jednocześnie.

Konto KliQ w SBR Bank — idealne do WWW

Bezpieczeństwo w sieci do dla nas podstawa. Nasze mechanizmy i procedury bronią Cię przed wyłudzeniem danych czy włamaniem na konto tak doskonale, jak to tylko możliwe.
Gdybyś zaś padł ofiarą internetowej kradzieży (np. sczytania pinu do karty, tzw. phishingu), chroni Cię specjalne ubezpieczenie.

Cała sieć korzyści

Sieć to dziś rzeczywistość. Nasze konto internetowe
to jej idealne uzupełnienie. Mało płacisz, dużo możesz:
0 zł
otwarcie konta
0 zł
prowadzenie konta*
0 zł
wydanie i wznowienie karty płatniczej
0 zł
korzystanie z karty**
0 zł
nieograniczona ilość przelewów internetowych
0 zł
obsługa konta przez aplikację mobilną SBR Bank
0 zł
płatności Google Pay do 50 zł w kraju
0 zł
wypłaty z bankomatów SBR Bank i Grupy BPS
0 zł
3 pierwsze wypłaty z pozostałych bankomatów w kraju
0 zł
3 pierwsze wypłaty z bankomatów z krajów UE i EFTA
* przy miesięcznym wpływie na rachunek kwoty w wysokości 1.000 zł. Brak wpływu powoduje naliczenie opłaty w wysokości 10 zł.
** przy 5 transakcjach za pomocą karty. Brak takiej ilości transakcji powoduje naliczenie opłaty w wysokości 5 zł.

PRO TIP

Warto przynajmniej jedno swoje konto mieć w banku, który nie pojawia się non stop w mediach i nie jest obecny za granicą.

To proste — taki bank zwraca mniejszą uwagę międzynarodowych hakerów, m.in. dzięki temu, że szukają taktyki nadającej się do powtórzenia w wielu krajach.

Wirtualnie wygodne, tradycyjnie bezpieczne

SBR Bank ma wspaniałą tradycję budowania zaufania na lata. Tak samo w czasach drewnianych liczydeł, jak i najnowocześniejszych płatności online. Technologia to tylko środek. Celem jest satysfakcja Klienta.

Członkostwo w ogromnej grupie bankowej, Grupie BPS (drugie miejsce pod względem ilości klientów, zaraz po największym banku w kraju) daje nam przewagę skali działania, która idealnie uzupełnia nasz lokalny charakter.

Tak łączymy zalety małego, lokalnego banku założonego przez przedsiębiorczych mieszkańców z potencjałem dużego gracza na rynku polskich finansów. Wszystko dla wygody Klientów.

Jak otworzyć Konto KliQ?

Potrzebny jest tylko dokument tożsamości i wizyta w dowolnej placówce SBR Bank. Dostęp do konta online działa od momentu podpisania umowy i potwierdzenia hasła. To jedyna wizyta w banku, o jaką Cię poprosimy. Konto jest w 100% zdalne, ale podpis musi być osobisty. Zapraszamy! Jeśli nie zakładasz na razie konta, tu możesz poznać szczegóły lub spytać o inne produkty.

Nasze placówki

Nasze placówki

Wybierz oddział lub bankomat
Zamów rozmowę

Formularz kontaktowy


Informacja o przetwarzaniu danych osobowych rozwiń
Administratorem Twoich danych osobowych jest Spółdzielczy Bank Rozwoju z siedzibą przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 18-210 Szepietowo. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iodo@sbrbank.pl lub pisemnie (na adres siedziby Banku).

Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym - podstawa przetwarzania danych: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.

Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi.

Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie.
* Pole wymagane
Dane kontaktowe

Dane kontaktowe

Infolinia dostępna 24 h, 7 dni w tygodniu
Zobacz więcej
Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych rozwiń
Aplikacja mobilna SBR Bank dostępna do pobrania
Aplikacja SBR na google play Aplikacja SBR w App store