- Które karty mogę
dodać do usług?
Wszystkie karty
wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do
Podstawowego Rachunku Płatniczego.
- Gdzie mogę płacić
za pomocą usługi Garmin Pay?
Wszędzie tam, gdzie
dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo płatności zbliżeniowych.
- Czy płacenie w ten
sposób jest bezpieczne?
Tak. Usługa Fitbit Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym
zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie
jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również
przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
- Czy, żeby
zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
Nie, wystarczy
zegarek z dodaną wcześniej kartą.
- Czy muszę mieć
dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
Nie, dostęp do
Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
- Czy mogę do usługi
dodać więcej niż jedną kartę?
Tak, można dodać
więcej niż jedną kartę.