Xiaomi Pay - usługa płatności zbliżeniowych przy użyciu opaski Xiaomi

Opracowana została z myślą o osobach aktywnych, aby nawet w ruchu, płacić szybko i wygodnie za zakupy przy użyciu opaski Xiaomi Mi Smart Band 6 NFC. Wystarczy dodać karty płatnicze do wirtualnego portfela w opasce Xiaomi
i rozpocząć płacenie zbliżeniowo za swoje zakupy.
Usługa Xiaomi Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych Mastercard®, dostępnymi w Grupie BPS i SBR Bank.

Jak używać Mi Smart Band 6 NFC
z kartą Mastercard?

  1. Pobierz aplikację Mi Fitness z App Store lub Google Pay.
  2. Aktywuj swoje konto Mi [wybierz kraj].
  3. Aktywuj Mi Smart Band 6 NFC za pomocą aplikacji Mi Fitness.
  4. Wybierz Mi Smart Band 6 NFC w sekcji: URZĄDZENIA.
  5. Idź do zakładki “Karta Płatnicza” i wprowadź dane swojej karty Mastercard.
  6. Potwierdź autoryzację za pomocą kodu SMS.
  7. Korzystaj z szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności zbliżeniowych za pomocą
    Mi Smart Band 6 NFC i Mastercard.

Jak dodać kartę Mastercard
do opaski Xiaomi?

  1. Otwórz zakładkę Xiaomi Pay w aplikacji.
  2. Wprowadź dane swojej karty Mastercard.
  3. Zaakceptuj warunki.
  4. Potwierdź autoryzację kodem SMS.
  5. Przeczytaj wskazówki dotyczące płatności kartą Mastercard z Xiaomi Pay.
  6. Zweryfikuj swoją kartę, aby dokończyć aktywację.

Jak płacić opaską Mi Smart Band
6 NFC?

  1. Aktywuj wyświetlacz, naciskając przycisk dotykowy u dołu ekranu.
  2. Przesuń palcem w lewo, aby wybrać ekran NFC.
  3. Wprowadź PIN, jeśli jest wymagany.
  4. Płać Mastercard z Mi Smart Band 6 NFC.

Dlaczego warto?

Łatwa aktywacja
i szybkie potwierdzanie transakcji
Wygoda płacenia
za zakupy Twoją opaską lub zegarkiem Xiaomi
(nie musisz mieć przy sobie telefonu!)
Płatności opaską Xiaomi są bezpieczne – dane karty są poufne
Płatności zbliżeniowe
bez konieczności dostępu do Internetu
Możliwość dodania
do Xiaomi Pay kilku kart kredytowych lub / i debetowych

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy korzystanie z usługi Xiaomi Pay jest bezpieczne?

    Usługa Xiaomi Pay chroni Twoje dane, wykorzystując przypisane do opaski/zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy płacisz. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Numer Twojej karty
    nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Xiaomi. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

    Usługa Xiaomi Pay chroni dane użytkownika. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w opasce/ zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

  • Gdzie można płacić Xiaomi Pay?

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
    Szukaj miejsc oznaczonych tym logo.

  • Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
    Nie, wystarczy opaska lub zegarek z dodaną wcześniej kartą.

  • Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Xiaomi Pay?

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

  • Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

Nasze placówki

Nasze placówki

Wybierz oddział lub bankomat
Zamów rozmowę

Formularz kontaktowy


Informacja o przetwarzaniu danych osobowych rozwiń
Administratorem Twoich danych osobowych jest Spółdzielczy Bank Rozwoju z siedzibą przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 18-210 Szepietowo. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iodo@sbrbank.pl lub pisemnie (na adres siedziby Banku).

Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym - podstawa przetwarzania danych: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.

Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi.

Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie.
* Pole wymagane
Dane kontaktowe

Dane kontaktowe

Infolinia dostępna 24 h, 7 dni w tygodniu
Zobacz więcej
Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych rozwiń
Aplikacja mobilna SBR Bank dostępna do pobrania
Aplikacja SBR na google play Aplikacja SBR w App store