Prosto. Bezpiecznie. To SwatchPAY!

SwatchPAY! to najprostszy sposób na dokonywanie bezpiecznych płatności bezdotykowych. Ruch nadgarstka sprawia, że Twój zegarek staje się mobilnym sposobem płatności, z którego możesz korzystać w dowolnym miejscu i czasie.

Bezpieczne płatności

Jak to działa? Podobnie jak karta płatnicza, tarcza zegarka posiada chip NFC. Zastępuje on dane karty unikalnymi identyfikatorami, sprawiając, że Twoje informacje dotyczące płatności są wyjątkowo bezpieczne.

Bezproblemowe płatności

Zostaw portfel w domu, wystarczy zegarek! SwatchPAY! nie korzysta z baterii zegarka, nie wymaga więc ładowania. Ponadto nasze zegarki są wodoodporne, możesz więc nosić je podczas aktywności w wodzie.

Aktywuj funkcję SwatchPAY!
w swoim zegarku używając dedykowanej aplikacji.

Krok 1
Pobierz aplikację SwatchPAY! i utwórz konto Wszystko odbywa się w aplikacji SwatchPAY!. Pobierz aplikację na smartfona, korzystając z poniższych linków,
a następnie utwórz konto, aby rozpocząć.

Krok 2
Dodaj kartę płatniczą Po utworzeniu konta i zalogowaniu się pora na skonfigurowanie karty płatniczej! Zeskanuj kartę smartfonem lub wprowadź jej dane ręcznie.

Krok 3
Wybierz zegarek z funkcją SwatchPAY! Przejrzyj listę zegarków i znajdź swój model, a następnie wybierz metodę aktywacji „AKTYWUJ SMARTFONEM”.
To już prawie wszystko!

Krok 4
Połącz zegarek z telefonem Umieść zegarek za telefonem i skieruj go wierzchnią stroną ku górze. Delikatnie przytrzymaj telefon nad zegarkiem do momentu ich połączenia. Jeśli masz problemy, obejrzyj poniższy film.

Krok 5
Wykonaj instrukcje podane w aplikacji Po aktywowaniu karty w zegarku wykonaj polecenia związane z bankowym procesem uwierzytelniania.

Krok 6
Gotowe! Możesz już płacić przy użyciu funkcji SwatchPAY!

Najczęściej zadawane pytania:

Z jakimi urządzeniami Swatch działa SwatchPAY! ?

 Listę urządzeń znajdziesz tu: Odkryj SwatchPAY! – Jak płacić zegarkiem?


Jak zacząć korzystać z SwatchPAY!

    • Pobierz aplikację Wearonizena telefon z systemem Android lub iOS.
    • W aplikacji Wearonize wybierz funkcję „dodaj kartę”.
    • Wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi.
    • Potwierdź dodanie karty kodem SMS.

     

    Jak płacić zegarkiem z SwatchPAY!

    Po prostu przyłóż zegarek do terminala płatniczego. Jeśli kwota transakcji wyniesie powyżej 100 zł – zatwierdzisz ją na terminalu, używając kodu PIN do swojej karty.


    Które karty mogę dodać do SwatchPAY!

    Do SwatchPAY! Możesz dodać dowolną kartę wydaną przez Bank BPS, poza Naklejką zbliżeniową.


    Gdzie można płacić SwatchPAY!

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.


    Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

     Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.


    Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić SwatchPAY!

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.


    Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Obecnie SwatchPAY! można powiązać tylko z jedną kartą.

    Nasze placówki

    Nasze placówki

    Wybierz oddział lub bankomat
    Zamów rozmowę

    Formularz kontaktowy


    Informacja o przetwarzaniu danych osobowych rozwiń
    Administratorem Twoich danych osobowych jest Spółdzielczy Bank Rozwoju z siedzibą przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 18-210 Szepietowo. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iodo@sbrbank.pl lub pisemnie (na adres siedziby Banku).

    Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym - podstawa przetwarzania danych: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.

    Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi.

    Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie.
    * Pole wymagane
    Dane kontaktowe

    Dane kontaktowe

    Infolinia dostępna 24 h, 7 dni w tygodniu
    Zobacz więcej
    Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych rozwiń
    Aplikacja mobilna SBR Bank dostępna do pobrania
    Aplikacja SBR na google play Aplikacja SBR w App store