Karta wielowalutowa VISA Classic

Karta wielowalutowa to nowoczesna karta płatnicza, która pozwala Ci płacić w różnych walutach bez kosztów przewalutowania i dodatkowych opłat. Dzięki niej możesz wygodnie korzystać z konta złotówkowego i rachunków walutowych (np. w EUR, USD czy GBP), wszystko w jednej karcie.
Zapytaj o kartę

Podróżuj i płać swobodnie

Jak to działa?

Gdy płacisz kartą wielowalutową, system bankowy automatycznie sprawdza, w jakiej walucie dokonujesz płatności i obciąża odpowiednie konto.

Jeśli płacisz w euro, środki schodzą z konta w euro, jeśli w złotych z konta 
w złotówkach. Nie musisz się o nic martwić,  płacisz po prostu kartą, a resztę robi bank.

Dzięki temu:

  •  Nie ponosisz dodatkowych kosztów przewalutowania,
  •  Płacisz bezpośrednio z konta w walucie transakcji,
  • Oszczędzasz na kursach i prowizjach, 
  • Masz wszystko w jednej karcie – prosto, bezpiecznie i wygodnie.



Jeśli stracisz kartę

Zastrzeż kartę, gdy tylko zauważysz, że ją zgubiłeś lub ją ukradziono, pod dowolnym z tych numerów:

Infolinia SBR Bank
Contact Center Bank BPS
Ogólnopolski system
zastrzegania
Osobiście w najbliższej
placówce SBR Bank
Na portalu
Kartosfera.pl

Warto zapisać sobie numer w telefonie.
Liczy się każda minuta. Dziękujemy!

Od momentu zastrzeżenia karty SBR Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

Nasze placówki

Nasze placówki

Wybierz oddział lub bankomat
Zamów rozmowę

Formularz kontaktowy


Informacja o przetwarzaniu danych osobowych rozwiń
Administratorem Twoich danych osobowych jest Spółdzielczy Bank Rozwoju z siedzibą przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 18-210 Szepietowo. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iodo@sbrbank.pl lub pisemnie (na adres siedziby Banku).

Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym - podstawa przetwarzania danych: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.

Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi.

Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie.
* Pole wymagane
Dane kontaktowe

Dane kontaktowe

Infolinia dostępna 24 h, 7 dni w tygodniu
Zobacz więcej
Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych
Aplikacja mobilna SBR Bank dostępna do pobrania
Aplikacja SBR na google play Aplikacja SBR w App store
Facebook Linkedin