BLIK w SBR Bank z aplikacją mobilną
BS Pay

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay.
Dzięki niemu możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz
    w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych
    – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

Dla kogo jest BLIK?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku BPS lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku

  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Pay (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store)

Jak aktywować BLIKA?

  1. Zarejestruj/zaloguj się do portalu KAROSFERA.
  2. W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej BS Pay.
  3. Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store.
  4. Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji.
  5. Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS Pay przycisk "Dalej".
  6. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej 
    w aplikacji mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK).
  7. Wybierz ikonkę BLIK.
  8. Zacznij korzystać z BLIKA.

BLIK - płać i wypłacaj wygodnie

Sprawdź jakie to proste

Płatności w sklepach lub
w Internecie:

  •  Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga

    To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  •  Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  •  Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  • Podaj kwotę transakcji

  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  •  Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Pay poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga

   Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Opłaty za usługę BLIK

0 zł
Bezgotówkowe transakcje dokonywane za pośrednictwem Usługi BLIK
0 zł
Wypłata gotówki
w bankomatach SBR Bank i Grupy BPS
w kraju
3 zł/ transakcja
Wypłata gotówki
w pozostałych bankomatach
w kraju

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Pay.
Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Pay,
- stosuj oprogramowanie antywirusowe,
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe aktualizuj przeglądarki internetowe.
Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Pay i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Pay.
Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię Banku.

Nasze placówki

Nasze placówki

Wybierz oddział lub bankomat
Zamów rozmowę

Formularz kontaktowy


Informacja o przetwarzaniu danych osobowych rozwiń
Administratorem Twoich danych osobowych jest Spółdzielczy Bank Rozwoju z siedzibą przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 18-210 Szepietowo. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iodo@sbrbank.pl lub pisemnie (na adres siedziby Banku).

Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym - podstawa przetwarzania danych: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.

Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi.

Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie.
* Pole wymagane
Dane kontaktowe

Dane kontaktowe

Infolinia dostępna 24 h, 7 dni w tygodniu
Zobacz więcej
Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych rozwiń
Aplikacja mobilna SBR Bank dostępna do pobrania
Aplikacja SBR na google play Aplikacja SBR w App store