INTERNET BANKING

Umożliwia klientowi dostęp przez Internet do rachunków w SBR Bank, bez konieczności przychodzenia do placówek banku, bez kolejek, zbędnych formalności, z dowolnie wybranego miejsca przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

Operacje wprowadzane przez Klienta w Internet Banking są w czasie rzeczywistym rejestrowane w systemie bankowym na Jego rachunku. Podobnie zmiany wprowadzone przez pracownika banku na rachunku Klienta, są natychmiast widoczne przy obsłudze poprzez Internet Banking.


Ochrona transmitowanych danych oparta jest na nowoczesnych standardach ochrony przekazu informacji w Internecie. Dane przesyłane pomiędzy komputerem klienta a informatycznym systemem bankowym, przekazywane są w postaci zaszyfrowanej, przy użyciu certyfikatu SSL Extended Validation, co zapewnia gwarancję tajności ich transmisji.

Czynności związane z parametryzacją, definiowaniem i zatwierdzaniem przelewów wymagają podania kodu kontrolnego. Kody te są udostępniane Klientom w formie pojedynczych haseł wysyłanych SMSem. Jeden kod może zautoryzować tylko jedną operację.

Zapraszamy do korzystania z systemu Bankowości Internetowej SBR Bank – Internet Banking.


Cechy i funkcjonalność:

pełne bezpieczeństwo przesyłanych danych zarówno po stronie banku i klienta,
prostota aplikacji i minimalne wymagania sprzętowe,
możliwość wprowadzenia wielu podpisów elektronicznych dla jednego klienta,
obsługa wielu rachunków klienta,
różnorodność dostępnych operacji (przelewy dowolne, ZUS, US),
przyjazna dla Klienta aplikacja umożliwiająca przekazywanie dyspozycji i współpracy z dowolnym systemem finansowo księgowym,
wygoda podglądu stanu rachunków,


Z obsługą Internet Bankingu można zapoznać się, korzystając z wersji DEMO.
 

 

UWAGA !
 

05.05.2019 r. nastąpi zmiana instrumentów uwierzytelnienia użytkownika tj. haseł jednorazowych w postaci karty jednorazowych kodów autoryzacyjnych oraz tokenów wyświetlających kod autoryzacyjny.

Zmiana ta związana jest z wynikającymi z ww. Ustawy wymogami silnego uwierzytelnienia Posiadacza rachunku lub osoby upoważnionej do dysponowania rachunkiem, czyli dwuczynnikowej weryfikacji tożsamości zapewniającej mocniejszą ochronę danych tych osób.

Ze względu na to, że ww. hasła jednorazowe oraz tokeny wyświetlające kod autoryzacyjny  nie spełniają wymogów Ustawy, od 5 maja 2019 r. Spółdzielczy Bank Rozwoju nie będzie ich stosował jako m.in. środka dostępu do systemu bankowości elektronicznej.

W zamian stosowane będą kody SMS, służące do autoryzacji dyspozycji oraz transakcji płatniczych składanych w usłudze bankowości elektronicznej oraz dotychczasowe tokeny USB/tokeny Athena.

Oznacza to, iż Klient korzystający z systemu bankowości elektronicznej będzie musiał posiadać urządzenie mobilne (np. telefon komórkowy, tablet) z krajowym numerem telefonu lub ww token, przy czy aby od 5.05.2019r. korzystać z tokena USB będzie konieczna aktualizacja oprogramowania tj. zastosowanie aplikacji nPodpis.

W związku ze zmianą autoryzacji, Klienci  którzy korzystają z karty jednorazowych kodów autoryzacyjnych mogą na dotychczasowych zasadach autoryzować dyspozycje/transakcje w systemie bankowości elektronicznej przy użyciu tych instrumentów  nie dłużej niż do dnia 4 maja 2019 r. włącznie.

 
Pliki do pobrania:
sterownik do czytnika kart OMNIKEY
generator wniosku o certyfikat
program i sterownik do obsługi tokena ATHENA ver. 6.40.06
   nPodpis_1.1.4.4
 
Instrukcja  nPodpis
 
 
Instrukcja użytkownika Internet Banking
 
Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w sieci ! - praktyczne wskazówki
 
 
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje o celu ich używania i zmianie ustawień znajdują się TUTAJ.
Niedokonanie zmian ustawień na blokujące zapisywanie plików cookies jest wyrażeniem zgody na ich zapisywane.