Szanowny Kliencie,

celem nadrzędnym w obecnej sytuacji pandemii koronawirusa jest troska o zdrowie, dlatego też SBR Bank wprowadził wszelkie możliwe środki bezpieczeństwa dla Klientów oraz Pracowników.

Zadbaj o swoje bezpieczeństwo i zostań w domu.


 1.  Rób przelewy w serwisie online.sbrbank.pl lub aplikacji mobilnej SBR Bank

Przelewy i inne operacje (opłaty za rachunki: czynsz, prąd, gaz) zleć przez Internet Banking lub zrealizuj w aplikacji mobilnej.

Tutaj znajdziesz informacje o aplikacji mobilnej SBR Bank


    2.  Płać kartą lub telefonem

Płać bezpiecznie i wygodnie bez gotówki: tradycyjnie kartą lub zbliżeniowo do 100 zł bez podawania PIN.

Tutaj znajdziesz informacje jak płacić bezpiecznie przy użyciu telefonu


3.  Odwiedź serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów

Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów Indywidualnych i Instytucjonalnych oferowanych przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe i inne organizacje.

 Serwis internetowy Grupy BPS dostępny jest tutaj 


4.  Zapoznaj się z informacjami o Tarczy Finansowej PFR 

Dowiedz się jak złożyć wniosek o przyznanie finansowego wsparcia dla Przedsiębiorców przez bankowość internetową SBR Bank i jak obliczyć wartość subwencji PFR.

Tutaj znajdziesz więcej informacji 

Przewodnik Tarcza Finansowa PFR dla Firm i Pracowników.