Od 9 września możemy zobaczyć w telewizji i usłyszeć w radio, jak dobry kredyt udziela się wszystkim w Banku Spółdzielczym. A udziela się śpiewająco,  łatwo, jak wpadająca w ucho melodia. Bohaterowie spotu kolejno podchwytują od siebie i radośnie gwiżdżą na tę samą nutę. Są to zadowoleni klienci Banku Spółdzielczego – osoby prywatne oraz mikro i mali przedsiębiorcy z polskiego miasteczka, gdzie żyją i pracują, ciesząc się z przyjaznych relacji z rodzimym Bankiem Spółdzielczym.

Współpraca Grup BPS i SGB  pokazuje, że Banki Spółdzielcze są liczącym się segmentem rynku bankowości w Polsce. Polacy dobrze rozpoznają i pozytywnie kojarzą usługi Banków Spółdzielczych. Ze względu na lokalny charakter Banków Spółdzielczych, można liczyć w nich na indywidualne, ludzkie podejście i decyzje podejmowane szybko. Jednocześnie Banki Spółdzielcze należą do Bankowego Funduszu Gwarancyjnego i obejmują je te same regulacje prawne, co wszystkie inne banki.

 
Reklama to pierwszy wspólny przekaz banków spółdzielczych z Grupy BPS oraz Spółdzielczej Grupy Bankowej mający na celu promocję produktu bankowego, konkretnie kredytu. Skupiono się w nim na podkreśleniu kilku najważniejszych cech oferty, które odróżniają ją od banków komercyjnych. Przede wszystkim jest to wysoka dostępność dla mikro- oraz małych i średnich przedsiębiorców, zwłaszcza rozpoczynających działalność, którym zwykle w sektorze komercyjnym trudno jest otrzymać wsparcie finansowe lub ubieganie się o niego jest związane z szeregiem formalności. Spot ma też podkreślić to, że banki spółdzielcze, zgodnie ze swoją misją, wspierają lokalną społeczność i przedsiębiorczość w jej rozwoju. Skupienie się na tych kręgach klientów pozwala instytucjom finansowym lepiej poznać oczekiwania i potrzeby odbiorcy ich usług, a co za tym idzie podejść do niego indywidualnie. Swojski klimat w reklamie ma natomiast podkreślić to, że banki spółdzielcze są nieodzownym elementem lokalnych środowisk – są blisko i niczym dobry sąsiad zawsze gotowe udzielić szybkiej pomocy. Innym podprogowym przekazem jest dawanie poczucia bezpieczeństwa – banki spółdzielcze są objęte gwarancjami Bankowego Funduszu Gwarancyjnego, co oznacza, że w przypadku kłopotów, np. niewypłacalności, zostaje im udzielona pomoc finansowa. Co ciekawe, w reklamie nie promuje się jednego konkretnego produktu, ale ogólnie kredyt w bankach spółdzielczych. W ten sposób zaakcentowano elastyczność i dopasowanie do potrzeb lokalnych klientów.
Współpraca dwóch zrzeszeń, które łącznie skupiają 571 banków, ma pokazać również siłę polskiej bankowości spółdzielczej, która wprawdzie aktualnie stanowi 8 proc. całego rynku, ale dąży do tego, aby mieć dwucyfrowy udział, a także podkreślić jej dynamiczny rozwój. Warto zauważyć, że wiele nowinek technologicznych, np. bankomaty biometryczne zostało wdrożonych właśnie przez ten sektor rynku finansowego.

cyt. http://banking-magazine.pl

  •  
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje o celu ich używania i zmianie ustawień znajdują się TUTAJ.
Niedokonanie zmian ustawień na blokujące zapisywanie plików cookies jest wyrażeniem zgody na ich zapisywane.