Spółdzielczy Bank Rozwoju w ramach kampanii społecznej CZYTAM, WIĘC WIEM ponownie wsparł i promował czytelnictwo oraz edukację w roku szkolnym 2014/15.
Efektem kampanii, w której SBR Bank wystąpił w roli Mecenasa Wiedzy, było powstanie kilkudziesięciu szkolnych gazetek i napisanie przez uczniów ponad 500 recenzji przeczytanych przez nich książek – część z nich można było później znaleźć na łamach Gazety Współczesnej i Kuriera Porannego wydawanych przez organizatora kampanii, Polska Press Sp. z o.o.
Wsparcie akcji przez SBR Bank umożliwiło dzieciom i młodzieży dostęp do prenumeraty popularnonaukowego miesięcznika „WIEM”, który dzięki wielu ciekawym artykułom, oprócz promowania czytelnictwa, pozytywnie wpłynął na edukację w województwie podlaskim.
Kampania promowana przez nasz Bank spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem – okazało się, że zmotywowała ona uczniów i nauczycieli do organizowania w szkołach akcji proczytelniczych i prolokalnych, spotkań z autorami książek, przedstawień teatralnych, pokazujących, że WARTO CZYTAĆ. W ramach akcji ufundowano także 9 rocznych stypendiów najzdolniejszym uczniom podlaskich szkół, wyłonionych w konkursie literackim, z których środki – jak sami laureaci zapowiedzieli – w pewnym stopniu na pewno przeznaczą na zakup książek.
Wraz z nadejściem wakacji zakończyła się III edycja kampanii społecznej CZYTAM, WIĘC WIEM. Pełni satysfakcji niezmiernie cieszymy się, że nasz wkład w rozwój edukacji przynosi wymierne korzyści w tej szczytnej akcji!