Każdy posiadacz konta w Banku powinien informować go o zmianie swoich danych osobowych. Powinniśmy aktualizować takie dane jak: nazwisko, numer dowodu osobistego, prawo jazdy itp. Dlaczego? Ponieważ z powodów bezpieczeństwa pracownicy Banku mogą np. odmówić wypłaty pieniędzy wtedy, kiedy dane różnią się w okazanym dowodzie osobistym od tego co widnieje w systemie bankowym.

Ważne aby Bank posiadał aktualny:
Dowód osobisty - w przypadku utraty dowodu osobistego należy zastrzec dokument i poinformować Bank o nowym numerze dowodu osobistego
Adres zamieszkania i korespondencyjny - daje to pewność , że korespondencja dotrze do Klienta bez problemu.
Numer telefonu - przy korzystaniu z bankowości internetowej jednym ze sposobów autoryzacji transakcji są kody SMS. Jeśli zgubimy lub zmienimy telefon powinniśmy pamiętać o aktualizacji nowego numeru, dzięki temu będziemy mieli pewność, że nasze pieniądze są bezpieczne i będziemy mogli bez problemu dysponować nimi i wykonywać przelewy. Przez telefon możemy korzystać z niektórych usług bankowych takich jak: zlecanie przelewów, zakładanie lokat – wtedy dla bezpieczeństwa Klientów pracownicy Infolinii posiadają określona drogę weryfikacji tożsamości.
Adres e-mail – ważne jest, aby był to prawidłowy adres, ponieważ przy składaniu np. wniosku o produkt z oferty banku, otrzymamy informację zwrotną na jakim etapie rozpatrywania jest Nasz wniosek, jeśli zdecydujemy się na korzystanie z wyciągów elektronicznych Bank będzie przesyłał informacje na skrzynkę pocztową.

 

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje o celu ich używania i zmianie ustawień znajdują się TUTAJ.
Niedokonanie zmian ustawień na blokujące zapisywanie plików cookies jest wyrażeniem zgody na ich zapisywane.